piątek, 17 maja 2013

Przygotowania


Długo zastanawiałam się, o czym powinien być pierwszy post i doszłam do wniosku, że będą to podstawowe informacje na temat tego, co zamierzam umieszczać na blogu, jaki ma mieć to charakter, i dlaczego zdecydowałam się na podjęcie takiego wyzwania. Już od kilku lat interesuje się sztuką szeroko rozumianą, od muzyki poprzez malarstwo, skończywszy na desingnie. Wiążę niejako z tą dziedziną swoją późniejszą karierę, a blog o sztuce da mi możliwość rozwijania umiejętności pisarskich, ponieważ zdaje sobie sprawę, iż nie są na najwyższym poziomie, za co najmocniej przepraszam. Strona pozwolili także na wykształcenie własnego zdania w pewnych kwestiach i obycie z tematem. Na blogu będą się pojawiać projekty znanych fotografików, architektów i innych artystów, a z czasem może nawet i moje. Będę umieszczała zdjęcia które mnie interesują, które według mnie mogą zainspirować do tworzenia i rozwijania własnych umiejętności. Postaram się, aby strona była przejrzysta, żeby można było znaleźć bezpośrednio interesujące nas informacje, a także żeby nic nie rozpraszało naszego wzroku podczas czytania.

2 komentarze:

  1. Witaj w blogowym świecie:)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie w naszym blogowym świecie;)
    Gratuluję założenia bloga;)
    Życzę samych przyjemności;)
    Zapraszam do siebie
    Natalia

    OdpowiedzUsuń