sobota, 19 lipca 2014

Katalogowe wątpliwości


Pomimo, że nowy katalog marki nie jest jeszcze dostępny dla zwykłego śmiertelnika, ja doszukałam się nowości które mają się w nim pojawić. Broszura pojawi się 24 lipca w sklepach Ikea, a wybrańcy otrzymają go drogą pocztową. Ale ja już dziś chcę się z Wami podzielić tym co odkryłam.



W zeszłym roku Ikea stawiała na funkcjonalność, pojawiły się sprzęty które można było wykorzystywać w różnych pomieszczeniach. Tym razem sztab stylistów, projektantów i designerów zajął się głownie łazienkami i sypialniami twierdząc, że są to miejsca w których spędzamy najwięcej czasu. Przygotowano dla nas szeroką gamę basiców, które tak naprawdę widzieliśmy już w poprzednich katalogach. Jeżeli chodzi o dodatki, to także wiele z nich mogliśmy obserwować w ubiegłych latach. Jednak tego roku znane nam już przedmioty będziemy mogli kupić w nowych wariantach kolorystycznych. Pracownicy firmy pomyśleli tez o fanach kolorowych, wzorzystych motywów, którzy będą mogli poszerzyć wyposażenie mieszkania o nowe elementy z asortymentu marki.



Według mnie widzimy te same meble tylko w innych pomieszczeniach, które swoją drogą są często nie przemyślane, niektóre z nich wyglądają jak wyciągnięte z tanich salonów meblowych. Trzeba pamiętać, że sklepy Ikea mają tak szeroki wachlarz produktów, że każdy, chcąc nie chcąc, wybierze coś dla siebie. Pomimo, że niektóre rozwiązania widzieliśmy już kilkukrotnie, nadal przykuwają nasza uwagę i wciąż chcemy je oglądać.





Od kilku lat możemy zaobserwować, iż cena wzrasta a jakość niestety spada. W sklepach Ikea oczywiście znajdziemy meble nie wyglądające na swoją cenę, wykonane z wysokiej klasy materiałów. Boje się jednak, że z czasem będzie ich coraz mniej. Niestety na ten moment widzę znaczną tendencję spadkową.



Z ciekawością czekam na nowy katalog. Mam nadzieję, że gdy wezmę go w dłonie, moje wszelkie wątpliwości dotyczące asortymentu zostaną rozwiane. Jeżeli tak się stanie będziecie wiedzieć o tym jako pierwsi. Nie pozostaje nam nic innego, jak czekać na nowy katalog. Chciałabym wiedzieć, co wy sądzicie na temat nowej zapowiedzi katalogu- piszcie w komentarzach.




Zdjęcia: pinterest.com 

3 komentarze:

  1. Najbardziej mi się podoba aranżacja w bordowych kolorach. Myślę, że stworzę coś takiego w swoim nowym mieszkanku na osiedlu Ostródzka. Już nie mogę się doczekać :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mogę się z Tobą w pełni zgodzić. Katalog Ikea jest już dostępny (pisałam o tym 24 lipca na moim fanpage'u), wprawdzie nie w polskiej wersji ale jest, można go zobaczyć tutaj: http://onlinecatalog.ikea-usa.com/US/en/IKEA_Catalog/. Przy okazji pragnę zaznaczyć również, że pinterest.com nie jest źródłem, Zdjęcia tam przypinane posiadają swoje źródła, i to własnie je powinnaś wskazać. Blog ciekawy, pełen tego co lubię. :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla sprostowania, mówiłam o naszej, polskiej wersji Katalogu. Jeżeli chodzi o pinterest.com - to dziękuje za informacje, nie wiedziałam o tym. Rzadko korzystam z tej strony jedynie gdy coś potrzebuję- wobec czego jest to przydatna wiadomość ;)

      Usuń